2012. december 10., hétfő

Augusztusi összefoglaló


Augusztus és június volt az a két hónap, amikor nem mentünk vidékre kirándulni. Így ez a hónap Szöul megismerésével telt leginkább.

Az osztálytársakkal a nyári koreai kurzus záróünnepsége után



Augusztus 3-án megnéztük a Bangpo-hidat. Ez a híd sok Szöulról készült képen, videóban szerepel, mert esténként gyönyörű vízi- és fény show van itt. A híd maga nem nagy szám (Budapest bármelyik hídja sokkal szebb nála), de mikor beindulnak a szökőkutak és a fények, azért elég jól néz ki.
Egy átlagos híd este
Na, itt már valami készülődik!
A show teljes pompájában! :)
Filippínó és indonéz barátokkal
(A képet Janny készítette)
Pózolj hídnál! :D
(A képet Michelle készítette)

A Namsan Tower-t először augusztus 5-én látogattuk meg (a második látogatás októberben volt, de arról majd ott írok). Este mentünk, hogy gyönyörködhessünk Szöul fényeiben. Hát, nem semmi a kilátás, megéri felmenni oda!
A Torony
Kilátás az éjszakai városra
Kilátás az éjszakai városra
Szerelemlakatok
Kilátás az éjszakai városra

A National Museum of Korea-ban tett látogatás a könyvtárosoknak szervezett program volt augusztus 17-én. Egy angolul jól beszélő koreai bácsi vezetett minket körbe. A termekben fényképezni is lehetett, bár én inkább nézelődtem, mint kattintgattam.
A Múzeum aulájának teteje
Kiállítás
Kiállítás
Kiállítás - kulacs
Kiállítás - makett
A Múzeum bejárata előtti tér,
háttérben a Namsan Tower

Ide szintén a könyvtárosokkal mentünk augusztus 23-án. A palota megtekintése után átsétáltunk az LG Sangnam Library-ba.
A palota
A palota
A palota
Ilyen furcsa formájú köveket szoktak
tenni a koreai kertekbe
A kapu mögött a Secret Garden van
A palota épületei madártávlatból

Park az NLK mellett
A könyvtárhoz közel van egy nagyon érdekes híd, mint megtudtam, egy selyemhernyóról mintázták, mivel a közelben sok él belőlük. Augusztus 27-én egész nap a könyvtárban voltunk, de kora délután volt néhány óra szabadidőnk, így sétáltunk kicsit a környéken.
A Selyemhernyó-híd (forrás)
Én a hídnál :)
Kilátás a hídról -
igen, az ott a Namsan Tower
Nyúl a parkban, csak úgy, szabadon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése