2012. december 30., vasárnap

Itthon

Már két hete itthon vagyok Magyarországon. Véget ért a koreai fél év, a CPI program, pedig még csak most volt, hogy megérkeztem Szöulba. Furcsa ez....
Na, de amit közölni szeretnék a blog olvasóival: lesznek még bejegyzések, hiszen van még a tarsolyomban 3 könyvtáros témájú cikk, a havi képes összefoglalók befejezése, plusz két kis érdekesség Koreáról.
És hogy miért nem írtam ilyen sokáig? A kint töltött utolsó hetekben igen elfoglalt voltam (koreai vizsga, prezentáció a könyvtárban, búcsú ebédek és -vacsorák a kollégákkal, barátokkal). Valamint nagyon meg is betegedtem kint, és csak mostanra sikerült kihevernem ezt a betegséget. Ja, meg közbejött a karácsony is. :P
De lényeg a lényeg: januárban bepótolom az elmaradt cikkeket. Figyeljétek a blogot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése